26 paź 2016

Od Ellen do Adriena

Adrien zbliżył twarz do mojej tak, że prawie stykaliśmy się nosami. Z łatwością mogłam dostrzec szare plamki w jego zielonych oczach i kilka drobnych, prawie niewidocznych piegów. Gdy przycisnął usta do moich, przez moje ciało przelała się fala ciepła. Oddałam pocałunek, nim zdążyłam uświadomić sobie co właśnie robię. Chwilę później chłopak odsunął się ode mnie.
- Widzisz, nie mogłaś mi się oprzeć - mruknął żartobliwie. 
- To nie fair, bez alkoholu nic byś nie zrobił! - wydęłam wargi udając złość. Choć byłam zaskoczona całą tą sytuacją, szybko się ogarnęłam. 
- Przecież nie wypiłaś dużo - zauważył, zerkając ukradkiem na butelkę.
- Ale i tak dosyć - fuknęłam, podciągając nogi pod brodę i oparłam głowę na kolanach. - Zagrajmy w coś!
Alkohol rozluźnił atmosferę i widocznie poprawił mi humor. Nie przepadałam za winem lub wódką, ale kieliszek od czasu do czasu nie stanowił dla mnie problemu.
- W co? Raczej nie masz chińczyka - rozejrzał się szybko, jakby chciał się upewnić. 
- Nie, nie mam - uśmiechnęłam się i sięgnęłam po butelkę. Zostało w niej dość płynu do zabawy, którą planowałam.
- Dwadzieścia pytań - zaproponowałam i pokrótce wyjaśniłam mu zasady. On pyta, a ja biorę łyk wina i odpowiadam. Później role się odwracają i to ja mogę się czegoś o nim dowiedzieć. 
- Dobra, to... nadal jesteś dziewicą? - zapytał, a ja prawie zakrztusiłam się piciem. Pospiesznie wytarłam usta wierzchem dłoni.
- Nie bawię się tak! - spojrzałam na niego naburmuszona, a on posłał mi pełen rozbawienia uśmiech. Momentalnie kąciki moich ust uniosły się w górę. Głupek. - Um, nie?
- Nie? - powtórzył za mną niczym echo, a gdy skinęłam głową wyciągnął rękę po butelkę. Spodziewałam się trochę innej reakcji, ale ta mi odpowiadała. - Twoja kolej.
- Okej, pierwsza dziewczyna, która ci się spodobała? - zadałam pytanie. - Albo chłopak.

Rieeeen? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz